05 aug Uitstekend rapport voor Komop
Uitstekend rapport voor Komop
Hoe ervaar jij Komop? Die vraag legden we voor aan de lezers met een online enquête. De resultaten liegen er niet om. Met een algemene appreciatie van 8,6 op 10 scoort het communityblad van Kom op tegen Kanker uitzonderlijk hoog.
Uiteraard wil je graag dat je magazine wordt gelezen. Daarom leggen we het voor jou onder de loep. Via een online enquête brengen we het leesgedrag van je doelgroep in kaart. De resultaten toetsen we aan onze benchmark. Duikt je blad hier en daar onder de lat? Dan bekijken we samen hoe het beter kan.
VERHALEN VOOROP
Voor Komop, het communityblad van Kom op tegen Kanker, zit de samenwerking alvast snor. Met een waarderingscijfer van 8,6 op 10 gaf de lezer dit voorjaar een stevige duim omhoog. Vooral de vele getuigenissen worden gretig gelezen. Ze dragen bij tot de herkenbaarheid en geven Kom op tegen Kanker mee een gezicht. Een opsteker, want de verhalende aanpak is een van de sterkhouders uit het concept.
IN DE SMAAK
“Het is geweldig om te zien dat Komop zo in de smaak valt”, zegt Caroline Verschaeren van Kom op tegen Kanker. “Toch beschouwen we dit uitstekende rapport niet als vanzelfsprekend. We werken al jaren graag en goed samen met f-twee. Ook het lezersonderzoek verliep professioneel en klantgericht. Bovendien konden we de resultaten vergelijken met die van gelijkaardige bladen: dat maakt zo’n cijfer extra waardevol.”